ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Περιγράφω το σπίτι μου

Ζωγραφίζω το σπίτι μου (Κωνσταντίνος)
To σπίτι στο οποίο μένω μαζί με την οικογένεια μου βρίσκεται στον Πολύγυρο σε έναν μεγάλο κεντρικό δρόμο κοντά στο .......

    Είναι τριώροφη μεζονέτα σε ένα περίεργο πολυγωνικό σχήμα βαμμένη σε έντονο πορτοκαλί χρώμα με πολλά μεγάλα παράθυρα για να μπαίνει το φως του ήλιο και να είναι φωτεινή. Εξωτερικά είναι....

πολύ εντυπωσιακή και έχει πολλούς χώρους και δυο  μεγάλες αυλές. Η πίσω αυλή έχει γρασίδι και τέσσερις μεγάλες πολύχρωμες τριανταφυλλιές.

    Εσωτερικά έχει στον πρώτο όροφο δυο υπνοδωμάτια ευρύχωρα που βλέπουν μπροστά στο μεσαίο όροφο την κουζίνα και ένα μικρό σαλόνι με τζάμι και κάτω ένα μεγάλο υπνοδωμάτιο για να κοιμούνται οι παππούδες μου όταν έρχονται επίσκεψη. Η θέα από τα παράθυρα του σαλονιού είναι εκπληκτική. Φαίνεται το δάσος και το βουνό.

   Μέσα στο σπίτι μου αισθάνομαι ασφάλεια, ζεστασιά και στεναχωριέμαι όταν πρέπει να το αποχωριστώ για πολλές μέρες. Έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις από τις γιορτές των Χριστουγέννων και του Πάσχα που μαζευόμαστε μαζί και περνάμε τέλεια. Εύχομαι να μείνω πολλά ακόμα χρόνια σε αυτό το ωραίο σπίτι με την οικογένεια μου.


Εργασία μαθητή  Δ΄τάξης-(Κωνσταντίνος)

Ζωγραφιές μαθητών
Ζωγραφίζω το σπίτι μου (Μιχάλης)
Ζωγραφίζω το σπίτι μου (Λευτέρης)